Nu sunt produse în această categorie.
Nu sunt produse în această categorie.
Associazione Calcio Milan, cunoscut mai bine ca A.C. Milan sau simplu Milan este un club de fotbal cu sediul în San Siro, Milan, Lombardia. Clubul a fost fondat în 1899-Milan Cricket and Football Club- de Herbert Kilpin, Alfred Edwards și alți patru englezi, clubul petrecându-și marea majoritate a istoriei în Serie A, prima ligă a fotbalului italian.
Milan joacă meciurile de acasă pe San Siro, de asemenea cunoscut și ca Stadionul Giuseppe Meazza. Stadionul pe care îl împarte cu Inter este cel mai mare din Italia cu o capacitate de 80.074. Patronul clubului este Silvio Berlusconi. Milan este unul dintre cele mai bogate cluburi din Italia și din lume
AC Milan a fost fondata in 1899 si si-a petrecut intreaga istorie in topul Italiei. Cabinetul trofeelor de pe stadionul San Siro este destul de plin, cu titluri din Serie A, trofee din Liga Campionilor si trofee Copa Italia pe rafturi. Unii dintre cei mai buni jucatori din lume au purtat dungile rosii si negre ale AC Milan, inclusiv Kaka, Shevchenko, Pirlo, Ronaldinho si Baggio. Am strans toate seturile de fotbal AC Milan din arhivele noastre de imagini pentru o istorie vizuala. Toata lumea va avea propria camasa preferata AC Milan, de la camasile iconice sponsorizate de Mediolanum de la sfarsitul anilor 1980 pana la mult cautatul kit centenar cu dungi inguste din 1999. Anul acesta, clubul si fanii sai vor spera la fel ca Bonucci, Donnarumma si Andre Silva va putea sparge seria de victorii din Serie A a Juventus si va aduce acasa argintiu clubului.
Istoria tricourilor echipei AC Milan este de-a dreptul spectaculoasa iar imaginile cu marii jucatori ce au dus clubul in top sunt de colectie. Dungile rosii-negre au devenit emblema de neconfundat in toata lumea. Sa ne uitam in trecut si sa luam in considerare inceputul anilor '80 cand au aparut modele spectaculoase cu sponsori si branduri de renume.
Va prezentam mai jos un top 5 cele mai votate tricouri.
Foto: @OldFootball11 (Twitter)
Incepem cu sezonul 1984-85 tricou de joc acasa Roly Go.
Furnizorul a optat pentru dungi subtiri rosii cuplate cu cele negre pe corp si pe maneci iar gulerul a fost negru complet. Tricoul a prezentat sigla lui Rolly Go si singura stea de aur a Milanului, cu un sponsor alb de la Arnoldo Mondadori Editore, care face publicitate seriei lor de carti de mana, Oscar Mandadori. „O” din Oscar prezinta sigla seriei, in timp ce Mondadori este strans ascuns sub printul Oscar. Milan a terminat pe locul cinci in acel sezon, dar a ajuns in finala Coppa Italia datorita duetului englez Ray Wilkins si Mark Hateley. Mai important, un tanar de 16 ani, Paolo Maldini, a debutat pentru clubul de pe banca impotriva lui Udinese intr-o remiza de 1-1.
Photo by David Cannon/Allsport/Getty Images
1986-87 - Acasa - Kappa
Sezonul 1986-87 a fost una dintre schimbarile uriase pentru Milano. Silvio Berlusconi a preluat clubul, iar Milan a intrat intr-o noua era a camasilor cu Kappa in urmatorii patru ani, dupa ce a trecut prin 4 provizii in cele 5 sezoane anterioare. Kappa a mers cu dungi groase de culoare rosie si neagra pentru prima lor camasa Milano si a revenit de la sponsor la text simplu alb, fara un cadru de fundal contrar sezonului precedent. Sponsorul a fost Olivetti care si-a facut publicitate in Fotorex U-Bix. La fel ca in cazul camasilor de atunci, sponsorul este plasat destul de sus, la aproximativ un centimetru sub sigla Kappa si steaua de aur a lui Milano. Milan a terminat pe locul 5 in acel sezon, dar cei de la Pietro Virdis si Daniele Massaro au impresionat liga, iar acesta din urma a terminat ca Capocannoniere
Photo by Alessandro Sabattini/Getty Images
1995-97 - In deplasare - Lotto
Pentru cel de-al treilea sezon al sau cu clubul, Lotto a lansat una dintre cele mai iconice camasi din Milano din istoria clubului, cu un tricou izbitor in deplasare. Clasica camasa alba avea o pereche puternica de dungi rosii si negre in centrul camasii. Scrierile solide si sponsorul Opel au completat un aspect elegant, deoarece sponsorul a fost plasat intr-un decalaj intre banda. Camasa este acoperita cu un guler clasic cu margini captusite rosii pe brate. Camasa a fost purtata pentru sezonul castigator al Scudetto in 1995-96 si in anul urmator, de asemenea. Camasa a crescut in notorietate pe masura ce a fost purtata de doi dintre cei mai buni atacanti ai lui Milan in George Weah si Roberto Baggio.
1983-84 - Acasa - Ennerre
Ennerre Italia a fost marca lui Nicola Raccuglia, deci NR, a fost sponsor tehnic pentru echipa nationala a Italiei si a unor echipe de profil din Serie A in anii 1980, inclusiv iconica echipa Napoli. NR a furnizat tricourile lui Milan pentru doua sezoane, 1982-83 in Serie B si 1983-84 in Serie A. Fontul gros folosit de Cuore Oil iese in evidenta, iar albul ofera un contrast bun cu restul tricoului. Camasa are o singura stea de aur si nici o sigla vizavi de logo-ul iconic NR. Milan a purtat aceasta camasa in primul sezon inapoi in topul Italiei, unde au reusit sa termine pe locul 6. Persoane precum Luther Blissett, Eric Gerets alaturi de Franco Baresi si Mauro Tassotti au imbracat incredibilul tricou.
Photo by Peter Robinson/EMPICS via Getty Images
1999-2000 - Joc Acasa - Adidas
Adidas a produs o serie de kit-uri uimitoare, dar varful a fost camasa AC Milan Centenary. In 1999, Milano a purtat un tricou de acasa incredibil, cu dungi subtiri, pentru prima data in peste un deceniu. Camasa a prezentat crucea lui St George ca un remember la primul kit din Milano, dar de data aceasta a prezentat o stea in coltul din stanga sus, ceea ce inseamna cele 10 victorii ale Scudetti. Sponsorul Opel a fost marit si a devenit proeminent in centrul tricoului, in timp ce faimoasele trei dungi de la Adidas erau puternice in alb. Echipamentul a fost creat cu un guler formal care se amesteca in dungile rosii si negre. Milano a terminat pe locul al treilea in acel sezon, dar, mai important, a sarbatorit un secol de existenta.
Foarte apreciate de suporteri hanoracele AC Milan pot fi recunoscute de la distanta datorita imbinarii culorilor emblema ale clubului de fotbal rosu/negru. Un amestec perfect intre fashion si echipament fotbal, intre clasic si modern poate fi imbracat oricand pe timpul zilei. Gama cuprinde modele de barbati sau de dama, dar si modele unisex si evident o colectie pentru copii.
Adidas a creat modele cu design unic si materiale performante cu nelipsitele dungi asezate de obicei pe maneci.
Dupa ce a intrerupt colaborarea cu Adidas, clubul a optat pentru parteneriatul cu producatorul de echipament sportiv Puma. Acordul începe în 1 iulie 2018 și anunțul oficial confirmă rapoartele inițiale ale unui acord din noiembrie anul trecut. Trecerea la furnizorul tehnic pune capăt relației lui Milan cu Adidas, care funcționează din 1998 și a fost, la 20 de ani, unul dintre cele mai vechi parteneriate de acest gen.
Nu au fost anunțate detalii financiare în comunicatul oficial al clubului, dar, potrivit rapoartelor din noiembrie, Milan a semnat un parteneriat de cinci ani cu Puma. Contractul este în valoare de 12 milioane de euro (14,1 milioane de dolari SUA) pe an pentru clubul din Serie A, cu 8 milioane de euro (9,4 milioane de dolari SUA) mai puțin decât a oferit Adidas. Cu toate acestea, se crede că, cu bonusuri și suplimente, înțelegerea cu Puma va fi în cele din urmă mai valoroasă decât contractul Adidas.
Potrivit presei italiene de fotbal Calciomercato, de 18 ori campioni italieni Milan au fost, de asemenea, în negocieri cu furnizorii americani New Balance și Under Armour înainte de a semna cu marca germană de îmbrăcăminte sportivă.
Marco Fassone, director executiv de la Milano, a declarat: "Sunt foarte încântat să anunț parteneriatul nostru cu Puma, căruia suntem legați de stimă reciprocă și de pasiunea noastră comună pentru valorile sportive și fotbalistice. Ele reprezintă un brand internațional important și vom continua împreună în următoarele câteva sezoane de fotbal în calea noastră strategică străduindu-ne să atingem obiective noi și extraordinare pe teren și pe teren. "
Bjørn Gulden, director executiv al Puma, a declarat: "Suntem foarte mândri că suntem parteneri cu AC Milan. Sunt unul dintre cele mai de succes cluburi din istoria fotbalului, cu o mare bază de fani la nivel mondial, iar echipa și fanii lor arată adevăratul spirit al fotbal. Dacă mă întrebați, tricoul Rossoneri este unul dintre cele mai iconice tricouri din fotbal. Așteptăm cu nerăbdare ca următorul capitol al acestui legendar club de fotbal să fie alături de Puma ".
Milano se alătură Borussiei Dortmund și Arsenal pe lista de fotbal a lui Puma. Asociațiile de fotbal din Italia, Elveția, Austria, Camerun, Coasta de Fildeș, Ghana, Republica Cehă și Senegal fac, de asemenea, parte din gama Puma.
Pantaloni de trening pentru adulti si copii destinati purtarii in timpul liber daca esti un suporter al echipei de fotbal sau pentru antrenamente intense pe teren. Modele din bumbac sau poliester, lungi sau trei sferturi cu logo AC Milan aplicat pe lateral. Culorile predominante sunt negru, rosu, gri asezate intr-un design modern.
De-a lungul timpului logo-ul aplicat pe echipamentul echipei a evoluat in diverse forme si marimi .
Tricourile polo AC Milan fac parte din colectia de prezentare al echipamentului si sunt foarte apreciate de suporteri putand fi purtate in timpul liber ca tinuta de strada si pe stadion cand te afli in galeria clubului de fotbal.
In colectia de echipamente regasim treninguri, geci, bluze, pantaloni, hanorace, tricouri polo, sepci, caciuli, fulare, mingi de fotbal, accesorii precum cani, brelocuri, genti, umbrele, rucsacuri.