Meniu
Cos Cumparaturi
PENTRU LIVRARE SAMBATA FOLOSITI OPTIUNEA "RIDICARE PERSONALA DIN EASYBOX"

Barcelona

Brand: Barcelona Model: TBAR022
Trening Barcelona, echipament fotbal suporter, adecvat pentru sport sau timp liber.Material: poliesterUn design modern cu o dunga contrastanta pe lateral.Buzunare cu fermoar...
239 RON
Brand: Barcelona Model: HBAR003
Hanorac Barcelona suporter pentru adulti si copiiBumbacCulori: blumarin, negru, rosu..
159 RON 229 RON
Caciula FC Barcelona
Stoc epuizat
Brand: Official Merchandise Model: BOF605
Caciula suporter BarcelonaDaca esti suporter al echipei aceasta caciula nu trebuie sa-ti lipseasca din colectie, sau o idee perfecta pentru un cadouMarime universalaSiglele brodateRealizata din acryl ..
68 RON
Caciula Barcelona
Stoc epuizat
Brand: Official Merchandise Model: BOF604
Caciula BarcelonaMarime universalaSigla brodataCulori: rosu,negru,griAcryl 100%..
0 RON
Afişare 1 - 5 din 5 (1 pagini)

Fondat in 1899 clubul a devenit foarte repede unul din simbolurile culturii catalane si este al doilea cel mai bogat club de fotbal din lume. Motto-ul „Barça este mai mult decât un club”. Oferta noastra de echipament cuprinde articole dedicate suporterilor clubului de fotbal FC Barcelona, tricouri, bluze, treninguri, pantaloni, caciuli, geci, sepci, mingi si articole personalizate pentru barbati, copii si femei. Echipamentul de fotbal albastru-rosu, (tricou - short - jambiere) personalizat cu numele jucatorilor, este in topul celor mai vandute kit-uri din lume. Un cadou special pentru un suporter poate fi o minge fotbal Barcelona.

FC Barcelona are o traditie asupra dungilor roșii și albastre asezate unic pe tricou. Sunt dungi cunoscute în întreaga lume, sunt iconice oriunde te duci și sunt profund conectate și rezonante cu nativii din Barcelona.

 Echipament FC Barcelona

În ansamblu, echipamentul Barca a rămas foarte asemănătoar de-a lungul istoriei clubului. Dungile verticale bleumarin și maro au fost întotdeauna prezente în kiturile de acasă, cu excepția sezonului 2015/16, când dungile erau orizontale și a sezonului 2019/20, când dungile au fost înlocuite cu un aspect de șah.

Infamul an 2015-2016 cand clubul a avut echipamentul de fotbal cu dungile orizontale.

Fie că acele dungi sunt împărțite în mijloc, alternând peste întregul tricou cu o serie de posibilități între ele, acestea sunt o emblema pentru Barcelona și au câștigat echipei porecla blaugrana. Blaugrana este o poreclă dată FCB pe baza culorilor lor. Granatul descrie culoarea roșu intens, „grana” în catalană. „Blau” înseamnă albastru în catalană, așa că puneți-le împreună pentru a forma porecla, sporind și mai mult importanța acestor culori pentru club.

Evident au existat abateri, aspecte alternative și mici modificari pentru a condimenta aspectul. Un alt design regasim pe echipamentul de deplasare. 

Să aflăm mai multe despre originile și evoluțiile tricoului de-a lungul anilor.

BARCELONA – ISTORIA TRICOULUI DE JOC ACASA

 Tricoul original al Barcelonei, prezentat în 1900, a fost clasicul roșu și albastru într-un design vertical pe jumătate/jumatate cu mâneci opuse și se spune că aceste culori au fost alese pentru prima dată la fondarea clubului în 1899, deoarece Joan Gamper, fondatorul FC Barcelona, a reprodus tricourile pe care le purta în timp ce juca în Elveția pentru clubul elvețian FC Basel. Acesta este povestea predominanta, insa, există multe teorii care plutesc în jur.

Potrivit championsleagueshirts.com, aceste teorii includ că în același an 1899, s-a format clubul de tenis Barcelona Lawn și s-au adoptat culorile sale, sau că Arthur Witty, directorul clubului a sugerat culorile să se bazeze pe tricourile de rugby de la Merchant Taylor's School, pe care o reprezentase cândva. Indiferent de adevăratul motiv, Barcelona a dominat în roșu și albastru iconic. Acest tricou original a fost purtat cu pantaloni scurți albi și șosete negre, iar acest kit de acasă din Barcelona a rămas același pentru o serie de ani de la infiintarea echipei.


 În 1910 am văzut apariția „cămășii care nu doarme niciodată”, poreclă dată de susținătorii Barcelonei. Acum, clasicele și iconicele dungi roșii și albastre au apărut chiar în timp ce echipa a luat Spania cu asalt, iar clubul a început să devină un simbol al identității catalane.


În 1902, echipa a ajuns în finala Copa Del Rey, jocul lor pe teren s-a îmbunătățit enorm și au început să devină mai cunoscuți în întreaga Spanie. Au câștigat Cupa Pirineilor patru ani la rând din 1910-1913, jucand  fotbal la începutul bătăliei pentru independența catalană, au devenit un simbol al identității catalane, inspirând chiar schimbarea limbii lor oficiale în catalană după ce Spania mai mare a încercat un stat mai centralizat și a început să suprime identitatea și cultura Cataluniei.


Dungile roșii și albastre au fost prezente la fiecare pas și au continuat să fie și astăzi. Nu numai că reprezintă clubul, ci simbolizează istoria și cultura Cataluniei. Această mândră identitate catalană este cea care a inventat motto-ul lor „mes que un club” sau „mai mult decât un club”.

Echipamentul fotbal de acasă 1999/00 a sărbătorit 100 de ani a clubului Barcelona, inspirându-se din tricourile originale ale clubului lor. Erau roșu și albastru jumătate și jumătate, cu mâneci negre și guler negru cu care au câștigat liga în acel an cu aceste tricouri emblematice centenare.

tricouri barcelona 6

 Tricoul aniversar de 100 de ani al Barcelonei de la Nike


Și, în sfârșit, un tricou mai recent, cel de acasă 2016-2017. Aceste tricouri au fost un omagiu adus primei victorii a clubului în Cupa Europeană. Tricoul are designul clasic combinat cu faptul că nu are o sponsorizare pe partea din față, ceea ce a fost un element original pentru Barcelona, despre care vom afla mai multe mai târziu.

tricouri barcelona 7

 16/17 echipament acasa


BARCELONA – ECHIPAMENT DE JOC IN DEPLASARE

 În timp ce kiturile de acasă din au rămas destul de neschimbate, nu se poate spune același lucru și pentru kiturile de joc in deplasare. Aceste truse au început să fie în principal galbene, dar totuși cu roșu și albastru istoric în diferite accente și prezentând mult mai multe abateri de la normă decât au tricourile de acasă.

În anii 30, cămășile erau toate albastre, în anii 40, cămășile erau toate roșii până când au devenit albe câțiva ani. Cu toate acestea, rivalitatea cu Real Madrid a dus în cele din urmă la abandonarea tricourilor albe. După alb, vedem o gamă largă, de la albastru deschis, galben, roșu, portocaliu, verde și designul iconic roșu și galben 2013-2014.

Câteva alte kituri memorabile de la Barcelona includ tricoul 2015-2016 în deplasare, care prezenta Senyera, steagul catalan, doar pe spate. Acest lucru a fost inspirat de modul în care fanii înfășoară steagul în jurul lor pentru a arăta ca o pelerină. Echipamentul arăta dragostea față de clubul lor, de suporteri și de Catalonia iar de atunci, au urmat alte modele Senyera.

 Un alt lucru remarcabil este setul 2012/2013 în deplasare, care a folosit un model de gradient pentru a combina două culori foarte obișnuite din Barcelona - galben și portocaliu. Acesta nu a fost prea iubit, dar înfățișează la perfecțiune două dintre culorile zilei folosite frecvent de Barcelona.

 În cele din urmă, unul dintre cele mai iconice seturi de deplasare a fost tricoul portocaliu 1991/92. Acest tricou avea un guler albastru cu gât în V și modele strălucitoare pe mâneci și a fost purtat în timpul primei victorii a Cupei Europene.

PRODUCĂTORI ȘI FURNIZORI

În 122 de ani de istorie a FC Barcelona, clubul a avut doar trei furnizori de echipamente

Din 1889 până în 1982 nu au avut furnizor

Din 1982 până în 1992, cămășile au fost furnizate de Meyba, un brand sportiv local din Barcelona

Din 1992 până în 1998 Barcelona a purtat kituri construite Kappa

Și din 1998 încoace, Barcelona foloseste echipamentul sportiv Nike


BARCELONA: tricoul de celebrare de 20 de ani „What The Barca” Nike

 Vorbind despre cei peste 20 de ani de generație de kituri Nike de top de la Barcelona, marca a lansat un tricou memorabil pentru a comemora parteneriatul lor. Tricoul „What the Barca” din 2018 (nu a fost purtat pe teren) și comemorează și combină tricourile Nike Barcelona de acasă din 1998 până în 2019 într-un singur tricou. Acest tricou atrăgător folosește 9 modele de tricouri pe față, 9 modele de tricouri pe spate și câte unul pe fiecare mânecă.


SPONSORI

 Înainte de 2006, Barcelona își păstra angajamentul de a nu folosi niciodată cămășile pentru a vinde drepturi de sponsorizare. Acel angajament, oricât de nobil era, nu durat pentru totdeauna. Lumea în schimbare a fotbalului a forțat mâna Barcelonei, dar nu înainte ca propria lor creativitate să promoveze modul în care sponsorizările de tricouri pot fi folosite.

În 2006, clubul a avut primul său „sponsor”, UNICEF, Fondul Internațional pentru Urgențe ale Copiilor al Națiunilor Unite, prezentat pe tricoul lor.

UNICEF este o organizație non-profit pe care însăși Barcelona a plătit-o anual pentru colaborare. FC Barcelona a făcut întotdeauna o prioritate să folosească puterea sportului pentru a sprijini copiii la nivel local și global. Ei conduc ei înșiși o fundație, Fundația Barca, care lucrează pentru bunăstarea copiilor. UNICEF și fundația au un parteneriat, iar Fundația Barca a folosit UNICEF ca punct de referință în demersurile lor viitoare.

Deci, în loc de o sponsorizare obișnuită, clubul a donat 1,5 milioane de euro anual UNICEF ca parte a unui acord de cinci ani. De la crearea clubului, catalanii au refuzat să facă publicitate sponsorilor corporativi pe tricouri și să-și folosească cămășile pentru câștiguri financiare, iar această colaborare nu a făcut excepție.

Deși Barcelona are sponsori diferiți acum, aceștia au încă o relație cu UNICEF și începând din 2016 donează anual peste 2 milioane de euro organizației caritabile.

Clubul catalan nu a putut păstra acest tip de angajament pentru totdeauna, din păcate, mai ales în economia aflata în creștere, înfometată de bani, care domină sportul în prezent.

In 2011, clubul se afla în declin financiar și are nevoie de o nouă sursă de venituri. Atunci Fundația Qatar, non-profit și non-comercială, a intervenit și a plătit o taxă record pentru ca logo-ul lor să fie plasat pe partea din față a tricouluisi logo-ul UNICEF mutat în spate. Când a început sponsorizarea, la momentul respectiv a stabilit valoarea recordului mondial la 31 de milioane de dolari pe sezon.

Acest parteneriat a inclus o înțelegere conform căreia, după doi ani, Qatar Airways ar putea asuma sponsorizarea tricourilor și că acordul de 45 de milioane de dolari a fost îndeplinit în 2013, devenind primul sponsor oficial oficial al Barcelonei.

Jucătorii, anteriorii, au susținut că vânzarea în final a cămășilor după 111 ani le-a îndepărtat aspectul unic . Criticile nu schimba calea clubului, deoarece în 2017, clubul a semnat un acord cu Rakuten într-o tranzacție foarte mare de 58 de milioane de dolari pe durata a patru sezoane.


ISTORIA EMBLEMEI BARCELONEI

 Ultimul aspect (dar nu uitat) al acestui celebru tricou este emblema, care a rămas, de asemenea, practic aceeași de la infiintare. Ea a început ca stema orașului, acoperită cu un liliac, iar laturile conținând un laur și ramură de palmier.

 Istoria tricoului Barcelonei poate fi doar povestea unei cămăși, dar, spunând asta, spui istoria unui popor, a suporterilor, a fanilor pasionați. Aceste tricouri au câștigat, au pierdut, au reușit și au eșuat, au fost amintite și uitate. Ne-au udat lacrimile, ne-au absorbit transpirația nervoasă si au fost imbracate in momente pe care nu le vom uita niciodată.


Notificare Cookie
Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare.