Nu sunt produse în această categorie.
Nu sunt produse în această categorie.
Real Madrid joacă pe celebrul stadion Santiago Bernabéu și a fost fondat în 1902. Este unul dintre cei trei membri fondatori ai La Liga care nu au fost niciodată retrogradați. Au fost numiți clubul secolului al XX-lea și au câștigat cam tot ce este de câștigat în fotbalul spaniol și european. Au un record de titluri de ligă. Real Madrid este unul dintre cele mai susținute cluburi din lume. Principalele lor rivalități sunt cu Barcelona și cu Atletico Madrid. Lista lor de jucători notabili de-a lungul anilor este aproape interminabilă. A jucat legendă după legendă pentru ei, inclusiv Cristiano Ronaldo, Zinedine Zidane, Roberto Carlos și Kaka pentru a numi doar câtiva.
Istoria echipamentului de fotbal Real Madrid.
Există un motiv bun pentru care Real Madrid este cunoscut sub numele de „Los Blancos”. Încă din 1902, când clubul a fost fondat și și-a început traiectoria incredibilă pentru a deveni una dintre cele mai populare echipe de fotbal din lume, la care jucătorii au purtat cămăși albe.
Aspectul a fost imbunatatit de-a lungul anilor cu diferite elemente de design, începând cu o dungă purpurie peste seturile inaugurale. Ei chiar s-au aventurat să împerecheze cămașa albă cu niște pantaloni scurți negri - deși ultima dată când au avut acea „îndrăzneală” a fost un omagiu adus clubului brazilian Corinthians. In cea mai mare parte a unei istorii impresionante, care include 12 campionate europene care datează din anii 1950, au purtat cu mândrie tricouri albe strălucitoare și pantaloni scurți pe măsură.
Producatorii echipamentelor.
În 1980, Adidas a devenit primul producător oficial de echipamente al clubului. In 1985, compania daneză Hummel a preluat contactul și și-a menținut rolul de furnizor până când producătorii spanioli Kelme au semnat cu Real Madrid o noua colaborare în 1994. Din 1998, Adidas a revenit la rolul de furnizor al echipei și a rămas în acel rol de atunci, cu tranzacția actuală, se pare că este de 100 de milioane de euro pe an timp de zece ani.
Sponsori.
În 1982, producătorul italian de aparate Zanussi va deveni primul sponsor al kitului; compania a fost cumpărată de Electolux în 1984. Un an mai târziu, un alt tip de companie italiană, giganții de lactate Parmalat, a venit la bord pentru a face personalizarea tricourilor Real Madrid. În 1989, o companie spaniolă de produse lactate, Reny Picot, a înlocuit Parmalat, iar în 1991 au colaborat cu Otaysa, o companie spaniolă specializată în distribuția de autovehicule.
În 1992, compania germană Teka, un conglomerat din zona bucătărie și baie, a devenit cel mai indelungat sponsor al Real Madrid până în prezent, cu o durată de un deceniu întreg. Pentru sezonul centenar în 2001-2002, Real Madrid a făcut mișcarea îndrăzneață și rară de a merge fără un sponsor al clubului, în loc să-și promoveze noul site web realmadrid.com. Până în anul următor, a revenit cu un sponsor, Siemens Mobile, cu sediul în München, care în cele din urmă va fi vândut companiei de telefonie mobilă taiwaneze BenQ. Pentru sezonul 2006-07, echipa a purtat BenQ-Siemens pe tricouri pentru a reflecta tranziția.
În 2007, clubul și-a început asocierea de șase ani cu compania de pariuri online Bwin. În cele din urmă, în 2013, clubul a lansat sponsorizarea actuală a kit-ului cu Emirates Airlines - invitația sa de tip „Fly Emirates” personalizeaza o serie de alte echipe europene cunoscute precum Arsenal, Paris Saint-Germain, AC Milan, Hamburger SV și Benfica , precum și New York Cosmos al iterației actuale a NASL.
Modificari ale emblemei.
Coroana Real Madrid a conținut întotdeauna cele trei litere M, C și F (pentru Madrid Club de Futbol) și, din 1908, creasta conține literele interconectate în interiorul unui cerc. Prima schimbare majoră a avut loc în 1920, după ce regele Spaniei a acordat clubului patronajul regal - prin urmare, adăugarea unei coroane deasupra emblemei. În 1931, tranziția Spaniei de la monarhie la republică (care a dus în cele din urmă la războiul civil spaniol) a însemnat că o bandă mov pentru a simboliza regiunea castiliană a înlocuit coroana. În 1941 însă, coroana a revenit în partea de sus a logo-ului și, de atunci, logo-ul a rămas în această formă, cu doar modificări cosmetice minore.
Deși tricourile de acasă au rămas în mod constant albe, unele dintre înfloririle de-a lungul anilor au funcționat bine - mai ales atunci când sunt legate de ani semnificativi din istoria clubului.
2013-14 a prezentat o dungă portocalie pe decolteu și mâneci, pentru prima dată în istoria clubului, împreună cu cele trei dungi obișnuite ale lui Adidas, realizate în gri ardezie; echipamentele de deplasare au continuat tema fiind predominant portocalie. Pentru fani, va fi amintit cu drag ca anul „La Decima” - al 10-lea campionat european fără precedent al lui Real.
Alte alegeri îndrăznețe din ultimii ani includ tricourile de culoare roz coral din 2014-15 (care au redat logo-ul în alb mai degrabă decât gama obișnuită de culori), iar trusa de acasă din acest an renunță la accentele violete obișnuite pentru ceea ce Adidas numește „teal viu”. ” Albastrul strălucitor oferă, de asemenea, contrast pe tricourile negre și este culoarea predominantă pe kiturile a treia.
În ultimii ani, în medie, Real Madrid a vândut de la 1,5 milioane la peste 2 milioane de tricouri, plasându-l pe locul doi în spatele Manchester United pentru echipele europene de top. Nu este surprinzător că jucatorul Cristiano Ronaldo conduce în popularitatea tricoului.
Colectia de articole Real Madrid cuprinde o gama variate de echipamente: treninguri, geci, bluze, pantaloni, hanorace, tricouri polo, sepci, caciuli, fulare, mingi de fotbal, accesorii precum cani, brelocuri, genti, umbrele, rucsacuri.